Rosesvøm 11. – 13. mars 2011

Post date: Feb 6, 2011 10:11:19 PM

Fredag: Innsvømming 18.00, Stevnestart 19.00 - ny tid 19:30

Lørdag: Innsvømming 10.00, Stevnestart 11.00

Søndag: Innsvømming 09.00, Stevnestart 10.00

Hjertelig velkomne til Rosesvøm 2011

Nå er det ikke mange dagene igjen til årets Rosesvøm går av stabelen, og i år har vi rekorddeltagelse med 242 påmeldte utøvere. Som dere kanskje vet, arrangeres Rosesvøm i det nye Moldebadet. Dette medfører at vi som klubb har en del informasjon som Moldebadet ønsker blir videreformidlet til dere:

  • Ved ankomst Moldebadet skal lagleder for hver klubb henvende seg til MSLK`s representant, som sitter til venstre for resepsjonen i inngangen til Moldebadet. Der vil dere få tildelt heatlister og en pose med et antall armbånd/(inngangsbillett) som dekker behovet for klubbens påmeldte svømmere samt 1 trener og 1 lagleder. Disse armbåndene lagleders ansvar under hele stevnet, og de skal samles inn og leveres tilbake til resepsjonen av lagleder for hver klubb. Ikke innlevert armbånd faktureres med kr 150,-.
  • Armbåndene er ”ladet” med en inngang og en utgang hver dag, så om dere må ut i løpet av dagen så ta kontakt med betjeningen i resepsjonen.
  • De resterende besøkende fra din klubb melder seg i resepsjonen og mottar gratis inngangsarmbånd som tilskuer.
  • Dersom noen av deltakerne eller tilskuerne ønsker å benytte resten av anlegget (foruten idrettsbasseng) må dere løse vanlig billett ved inngangen.
  • Armbåndene skal (bør) også brukes ved kjøp av mat i Moldebadets kafé. Dette gjøres ved at dere ”lader” armbåndet i resepsjonen (eks; betal kr 100 og du har til å handle for). Restbeløp på bånd betales tilbake ved utgang etter dagens slutt. Personer over 18 år kan få kreditt på sitt armbånd og gjør opp for dette ved utgang.
  • Armbånd brukes også til skap i garderobe. MSLK vil ha folk til stede som informerer om det rent praktiske og hjelper ved behov.
  • Badstuer tillates ikke brukt til tørking av håndklær, da det er andre gjester i anlegget. Det vil bli satt opp tørkestativ for håndklær i anlegget.
  • Bager skal ikke oppbevares på tribunene, det vil bli laget til en egen seksjon for oppbevaring av bager.
  • Tilskuere som ankommer senere på dagen, må være klar over faren for at anlegget er fullt. De risikerer da å måtte vente på å få komme inn.

Stevne start på fredag er forskyvd med 30 minutter pga lang reisevei for noen klubber. Resten av helga går som planlagt.

Pga stor deltakelse så vil det bli kjørt med hengende start på lørdag og søndag. Husk å informer svømmerne deres om at de skal bli hengende på banetauene til neste heat er startet og at det da må være raske ut av bassenget. De må også passe på at de slår hardt inn i tidtakingsplaten når de kommer i mål slik at tidene blir registrert og at de ikke må røre platene igjen etterpå.

Velkommen til Rosesvøm 2011