Klubbmesterskap 2023

Klubbmesterskap for Molde svømme- og livredningsklubb avholdes hvert år – ganske uformelt, men med skyhøy prestisje 😉

I år avholdes klubbmesterskapet mandag 4. desember 2023. Stevnestart 17:00 – innsvømming fra 16:00.

Svømmere på D-partiet er spesielt invitert, da dette er et internt stevne uten dømming (ikke-approbert stevne). Masters-svømmere vil vi også gjerne ha med. Dette året inviterer vi også svømmeskolen (Hai og Sverdfisk) til å prøve seg. Deltakerpremie blir utdelt på selve stevnet. Premier og deltakerdiplom deles ut på juleavslutningen søndag 17. desember.

Vi kjører stevnet med 3 baner – i tillegg til én utsvømmingsbane. (Så vi får vist fram klubbens utøvere på maksfart til resten av Moldebadet denne dagen😀)

Resultater

Det konkurreres om følgende

Her kåres beste oppnådde poengsum sammenlagt av tre øvelser, alle minimum 100 meter.

I tillegg kåres:

Her kåres beste oppnådde poengsum for én enkeltøvelse.

Tilleggspoeng for yngre svømmere

For at de yngre svømmerne skal ha mulighet til å hevde seg, benyttes en omregningstabell som gir svømmerne mer tilleggspoeng jo yngre de er. Denne omregningstabellen er basert på generelt nivå for de ulike aldersgrupper internasjonalt.

Premiering

Resultatene blir holdt hemmelige frem til klubbens juleavslutning. Alle deltagerne får diplom.

Vi håper at alle vil delta, og at flest mulig foreldre møter opp og bidrar til et høylytt og vellykket stevne 🙂

Øvelser

Øvelser som er godkjent for klubbmestertittel er merket med "klubbmesterøvelse".  Alle øvelser er godkjent for beste enkeltprestasjon.

Og så får vi sikkert til noen moro-stafetter til slutt!

Slutt ca. kl. 19:00